Gyakran Ismétlődő Kérdések
A saját vásárlói fiók társul-e bármilyen kötelezettséggel?
Nem. A saját vásárlási fióknak semmilyen kötelezettségei nincsenek.
Mennyi idő alatt érkeznek meg a megrendelt termékek?
A standard szállítás esetén 5-7 munkanap, míg prémium szállítás esetén 2-3 munkanap alatt érkeznek meg.
Hogyan alakul a szállítási költség?
A standard szállítási díj: 8.89 €
A prémium szállítási díj: 15.24 €
Lehetőség van szállítási hűségpontban visszakapni a szállítás költségét.
Milyen előnyei vannak a szállítási hűségprogramnak?
A szállítási hűségprogram jóvoltából termékpontokat gyűjthetsz, amelyeket dōTERRA termékek vásárlására használhatsz fel.
Hogyan kaphatom vissza a szállítási díj 100%-át?
A szállítási díj 50%-át pontok formájában visszakapod, amikor leadod a hűségrendelésed. A fennmaradó 50%-ot akkor térítjük vissza pontok formájában, ha a hűségrendelést online adod le az ügyfélszolgálat felkeresése nélkül.
Miből áll a dōTERRA- hűségprogramban (LRP)?
A dōTERRA- LRP-hűségprogram olyan program, amely ingyenes hűségpontokkal jutalmazza a havi vásárlásokat. Az LRP-hűségprogram résztvevőjeként már a kezdetektől hűségpontokra tehetsz szert, amelyeket fizetőeszközként dōTERRA-termékek vásárlására használhatsz fel. Minél tovább veszel benne részt, annál több hűségpontra válhatsz jogosulttá – akár 30%-nak megfelelő arányban!
Mikor használhatom a hűségpontokat?
A kibocsátás napjától számított 1 év után lejárnak, de a megszerzésük időpontjától beválthatóak.
Milyen előnyökkel jár az dōTERRA- hűségprogramban (LRP) való részvétel?
Az LRP-hűségprogram tagjaként pontokat kapsz, amelyeket ingyenes termékekre válthatsz be. Továbbá egyetlen, összesen legalább 125 PV értékű hűségrendelés (LRP) a - hónap 1. és 15. napja közötti - leadásával jogosulttá válsz a hónap termékére is, amely minden hónapban egy ingyenes terméket jelent a vásárlásod mellé. Az LRP-hűségprogram tagjaként egyéb jutalékszerzési lehetőségekreis jogosultságot szerezhetsz.
- Kényelmes, mert havi szinten használt dōTERRA-termékeidet automatikusan szállítjuk, nincs vele dolgod
- Beválthatod a hűségpontjait dōTERRA-termékekre
- Hűségrendelésedet a beállított havi szállítási dátum előtti napig szabadon módosíthatod
- Havi PV- és jutalékszerzési feltételeket így kényelmesen teljesítheted
- Erőteljes ösztönző az általad személyesen szponzorált, új Wellness Tanácsadók és Törzsvásárlók hűségének elnyerésére
- Hűségrendelésed kiszállítását a hónap 1. és 28. napja között bármikorra beállíthatod, de érdemes a hónap első felében az ingyenes ajándékért
- Minden, hűségpont felhasználásával leadott rendelésednél felszámítunk egy 2 EUR/GBP (áfa nélküli ár) összegű feldolgozási díjat
Kihatással lesz a már megszerzett százalékomra, ha nem adok le hűségrendelést (LRP) minden hónapban?
Igen. Ha nem adsz le hűségrendelést (LRP) minden egyes hónap végéig legalább 1 PV pont értékben, az addig megszerzett százalékod automatikusan visszaesik az alapértelmezett 10%-ra. Összegyűjtött pontjaidat ez nem fogja érinteni.
Hogyan hozhatom létre vagy módosíthatom a hűségrendelésem?
Jelentkezz be a mydoterra.com oldalon. Kattints az Új LRP sablon létrehozása (“Create a New LRP Template”) pontra, vagy módosítsd egy meglévő LRP-rendelés tételeit.
Mit tegyek, ha a hűségrendelésem (LRP) nem kerül feldolgozásra?
Kérjük, fordulj az ügyfélszolgálathoz a felmerülő bármilyen probléma megoldásáért.
Mi az oka, ha nem sikerült dōTERRA hűségprogram (LRP) rendelésem feldolgozása?
Az elsődleges okok, amelyek miatt egy LRP-rendelés feldolgozására nem kerül sor:
- Feldolgozási dátumként egy jövőbeli dátum van megadva
- Egy vagy több készlethiányos tétel is szerepel a hűségrendelésében (LRP)
- Egy vagy több tétel lejárt/helytelen SKU-számmal szerepel
- Hűségrendelésed (LRP) az adott hónapban már feldolgozásra került
- Hűségrendelésed (LRP) feldolgozását megkíséreltük, de a fizetést elutasították
Hogyan törölhetem a hűségrendelésemet?
Bármikor törölheted telefonon vagy a következő e-mail címre elküldve:
Lehet-e több hűségrendelésem?
Igen. Ha a havi rendelésednél többre van szükséged, egyszerűen módosítsd a hűségrendelésed és ad fel újra. Annyi rendelést állíthatsz össze, amennyit csak akarsz. Ne felejts el törölni minden olyan rendelést, amit a következő hónapban nem szeretnél megkapni.
Részt vehetnek Törzsvásárlók a dōTERRA hűségprogramban (LRP)?
Igen. Törzsvásárlók is részt vehetnek az LRP-hűségprogramban.
Milyen előnyei vannak a Törzsvásárlói fióknak?
A Törzsvásárlók a Wellness Tanácsadókkal azonos kedvezményekben részesülnek.
Mi van akkor, ha vissza akarom küldeni a rendelésem?
Felnyitott termékért a dōTERRA- vásárlástól számított 30 napon belül - a vételár 90%-át, bontatlan termék esetén a vásárlási ár 100%-át visszafizeti. Ha egy rendelést visszaküldesz, akkor az érte kapott szállítási hűségpontok törlődnek.
Mi történik a hűségpontjaimmal, ha visszaküldöm dōTERRA hűségprogram (LRP) rendelésemet?
- Ha visszaküldi LRP-rendelését, a megszerzett pontokat töröljük az egyenlegéről.
- Ha termékcsere feldolgozására kerül sor, az eredeti rendeléssel kapott pontokat visszaállítjuk
Hogyan részesülhetek dōTERRA hűségprogram (LRP) Gyors start (Fast Track) előnyeiben?
Azok az új Wellness Tanácsadók és Törzsvásárlók, akik Természetes megoldások csomagot vásárolnak a belépésüktől számított 30 napon belül, és leadnak egy 100 PV értékű hűségrendelést a következő hónapban*, az alábbiakban részesülnek:
- 100 hűségpont
- 15%-os induló LRP-szint
Azok az új Wellness Tanácsadók és Törzsvásárlók, akik Essential Oil Collection csomagot vásárolnak a belépésüktől számított első 30 nap alatt, és leadnak egy 100 PV értékű hűségrendelést a következő hónapban*, az alábbiakban részesülnek:
- 200 hűségpont
- 20%-os induló LRP-szint
Azok az új Wellness Tanácsadók és Törzsvásárlók, akik Business Leader csomagot vásárolnak a belépésüktől számított első 30 nap alatt, és leadnak egy 100 PV értékű hűségrendelést a következő hónapban*, az alábbiakban részesülnek:
- 400 hűségpont
- 25%-os induló LRP-szint
A hűségpontok csak a belépéstől számított 60 nap után lesznek beválthatók. Amennyiben az LRP-rendelés 60 napnál korábban törlésre kerül, az új Wellness Tanácsadó vagy Törzsvásárló nem kapja meg a neki járó hűségpontokat.
Csak azok az újdonsült Wellness Tanácsadók vagy Törzsvásárlók kerülnek be az LRP Fast Track Programba, akik megvásárolják ezeket a belépőcsomagokat. Az LRP Fast Track belépőmegrendelései nem minősülnek hűségrendelésnek, és nem fognak beleszámítani sem a Power of 3 bónuszba, sem más LRP-előnyökbe.
A Törzsvásárlói rendelések beleszámítanak a Gyorsstart (Fast Start) bónuszokba?
Igen. A Törzsvásárlói rendelések bele fognak számítani a Gyorsstart (Fast Start) bónuszokba.
Részt vehetnek a Törzsvásárlók a Gyorsstart (Fast Track) programban?
Igen.
Mi történik abban az esetben, ha átutalással fizetek?
Mindaddig, amíg a hűségrendelésed (LRP) az adott hónapon belül feldolgozásra kerül, és a dōTERRA Europe legkésőbb a következő hónap 10. napjáig megkapja annak ellenértékét, megszerzett százalékod változatlan marad. Ha például leadtál egy rendelést április 25-én, de az átutalással kiegyenlített összeg mégsem érkezne be május 5-ig, akkor a jutalmul kapott százalék május 1-én 10%-ra csökken, de május 11-től ismét visszaáll az előzőleg már kiérdemelt értékre.
Beléptetőként miért éri meg valakit Törzsvásárlóként beléptetnem?
A Törzsvásárlók sok szempontból ugyanúgy hozzájárulnak a csapathoz, ahogyan a Wellness Tanácsadók, és további előnyökkel is szolgálnak:
- A Törzsvásárlók a Wellness Tanácsadókhoz hasonlóan segíthetnek az egyes szintek és jutalékok, köztük a Hármas erő (Power of 3) és a Gyorsstart (Fast Start) bónusz feltételeinek teljesítésében
- Az alsóvonalába lépő tagok Törzsvásárlóként való regisztrációjával világosabban elkülönítheted a csapatod felhasználó és építő tagjait, majd ennek megfelelően támogathatod őket
- Azok a Wellness Tanácsadói fiókra váltó Törzsvásárlók, akik új tagot léptetnek be 100 PV értékű rendeléssel, jogosultak lesznek egy szponzorcserére
A Gyorsstart (Fast Start) újraindul Törzsvásárlói fiókról Wellness Tanácsadói fiókra váltás esetén?
Nem. A Gyorsstart (Fast Start) kifizetésére a tagság első 60 napjában kerül sor minden új Törzsvásárló vagy Wellness Tanácsadó számára, fióktípustól függetlenül.
Ha alsóvonal nélküli Wellness Tanácsadó vagyok, kérhetem a fiókom Törzsvásárlói fiókra váltását?
Igen, kérjük, lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal ez ügyben.
Rendelkezhetek Wellness Tanácsadói és Törzsvásárlói fiókkal is?
Nem. Minden egyén vagy házaspár (bejegyzett élettársi viszony) csak egyetlen Wellness Tanácsadói fiókkal VAGY egyetlen Törzsvásárlói fiókkal rendelkezhet.